sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

DAY 83

Päivän teemana kuvata koko päivä.
Näitä voisin tehdä muutaman kerran tänä vuonna.
Olkoon tämä ensimmäinen!




6.30
Pohto huutaa äitiiii.
Minä toivoisin, että Pohto tulisi kainaloon ja nukuttaisiin.
Pohto tahtoo etsiä piipaa-autoa.





7.30
Aamuinen valo.
Rakkaita ihmisiä ja yksi rakas piski.






7.55
Huono piiloutumisyritys.




Tämä on suuri virnistys.
Kummityttö rakkaani on niin iso tyttö jo..
Yksi takana oleva ponnari.
Tää on äitihetkiä, kun tajuaa kuinka aika vaan menee.





Ei paljon jääty kaipailemaan..
..ihanaa <3




Välillä unohdan kuinka paljon lapseni osaa.
Minä elän kuplassa, johon melkein kaikki kai sortuvat.
"Se on vielä niin pieni."
Minun pieni itse juoksee pesemään kädet, kuivaa ne ja vie paperin roskikseen.
Kai siitä tulee oikea ihminen.




Yritin kääriä uhrilahjani pääsiäisenjumalille kauniiseen pakettiin.
Kaikki me tiedämme totuuden, että se on uusi uhri kukkien auschwitzissä.





8.30
Aamukahvia ja keksejä.




Minun siskoni on fenixlintu.
Me noustaan aina uudestaan tuhkasta eloon.




12.30
Kaunis ystävä kylässä.
Ilman lapsia ja puhetta kaikesta tärkeästä ja turhasta.




15.40
Lapsenvaihtoviikot.
Onnellisia ja surullisia hetkiä.
Olen onnellinen että lapsellani on mahdollisuus näin mahtavaan isään, meihin ja meidän hyviin väleihin.
Olen onnellinen että minulle on annettu elämässä näin suuria lahjoja.
Ensi viikon olen ilman sinua pöllönpoikani...





18.00
Viiniä, pinterest ja ircci <3





Iltaseuralaiseni.





Tässä mä nyt istun ja rentoudun rauhassa koko illan.
DATAAN ja juon vinkkuu jee!
Ihanaa.. ajoissa nukkumaan ja pitkät unet...

18.40
NYT hylkäät kaikki sun suunnitelmat ja tuut tänne! Mulla on huomenna vapaapäivä!





20.20
Kuosissa!
Illan teemana PEILIKUVA!





22.00
Musiikkia
Peliä
Ihmisiä





23.10
Peilissä katsoo kaksi ystävystä.
Taidatpa olla rakas.




Baaariiiiiin!




01.00

Peilikuvassa
Tarjolla ystävää.
Tarjolla herkkää.
Tarjolla jotain erityislaatuista.




01.55
"Me ollaan niiin hyvii, kun ei olla karseessa humalassa ja mennään jo kahen bussilla kotiin!"
"awwww! Tarjoot mulle hodarin! Oot niiin rakas!"
"Hyvää yötä muru."

1 kommentti:

  1. Tää oli niin kiva! Livejournalissa aikoinaan tein tämmöisiä parikin.

    VastaaPoista